hye !

BERTAHUN ehh , baru jer lg ..
ap yang bru ? x de ape lah.. aku da lame tngglkn ini pnya blog kn ? haha .
aq bz skrg neyh . Da mlz skit nk update lah.. huhu.
skrg aku punya pcr lagi la weyh ...!!
SAPE PACAR ITU ?

sape2 pon x ley tahu pasl hubngn kami .. ;P
sbb tanak kecoh lah , bkn gedikx* huhu .
so skrg, aku epy bsma dngnnye ..^^ 
tapi ta tahu bole bethn ke x ye . HEHE .
da2 , tuka topik k ?
huhu ..
 
 taon dpn aku da jd form 2 taw . MAkin bessar la tnggungjwb aku huhu .
HAHA . aq pown tatw tnggjwb ap yg aq nk dpt nnt msk form2 ,
pejam celik pejam celik , da nk msok 2011 kan ?
heran btol .. bpe bnyk la pahala aqu bt skg  ?
 bpe plak dosa yg aqu da bt ?
masa bjln ngn pntas dan ta bepth blik kn ?
yg idop kne tros idop . yg mati ?
menggu hari khiamat jela kn ?
kowng ad tepike psl smua ney ?
bpe kli bce alquran ?
bpe lame kita tngk sejadah dri pda pc and fon kita ?
bpe lme kita on9 dngn allah dripada on9 dgng manusia ?

terllu bnyk persoalan kn ?
ap jawapan ?
ta tahu ?
hah ! bgos wahai manusia !!
klaw da tahu tlis kt buku taw .
renung la weyh !
da lame bumi berputar !
da lame bintang becahya !
da lama matahari panas !
  bumi pon da lama jgk :'(

selamat becuti :'(